vires in potentia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bree Tanners kamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyvr mei 04, 2012 8:53 pm

Bree Tanners kamer. Tumblr_m37ckgMP9z1qbr7pro1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail-Mesura

Abigail-Mesura


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-05-12
Leeftijd : 27

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 2:59 am

Abigail klopte voorzichtig op de deur en beet zachtjes op haar onderlip. ze voelde een zenu door haar lichaam gaan, ze had het altijd al spannend gevonden als ze bij iemand aan moest kloppen om de kamers schoon te kunnen maken. ze zette een klein stapje naar achter en bleef naar de deur staren en wachte tot er wat beweging in kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 3:05 am

Toen Bree geklop hoorde veerde ze overeind en stormde ze niet vlekkeloos het trappertje af, halvenwegen denderde ze naar beneden maar ze wist zich beneden aangekomen ook weer perfect te herstellen. Ze krabbelde overeind en rende door haar kamer heen naar de deur toe die ze open deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail-Mesura

Abigail-Mesura


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-05-12
Leeftijd : 27

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 3:07 am

Abigail hoorde vaag een beetje gerommel en ze keek hoe de deur geopend werd. 'Ik kom u kamer schoon maken..' zei ze met een klein glimlachje en ze keek over haar schouder de kamer binnen. het zag er best wel mooi uit. 'Teminste, als u dat wilt..' zei ze er snel achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 3:12 am

Bree keek omhoog, zelfs het meisje met rode haren die er stond was nog groter dan haar 1,48. 'Ehmm. Dan wil ik u wel helpen' zei ze zachtjes terwijl ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail-Mesura

Abigail-Mesura


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-05-12
Leeftijd : 27

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 3:14 am

Abigail schudde haar hoofd. 'Ik kan het zelf ook wel hoor..' zei ze grinnekend, 'maar als u het echt wil dan mag dat..' zei ze en ze liep de kamer binnen en keek om haar heen. agja, zo'n rommel was het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Emptyzo mei 06, 2012 3:17 am

'Ik vind het maar niks dat jullie alles voor ons doen, ik wil helpen' zei ze zachtjes. Ze keek haar kamer rond en daarna wees ze naar de kleine ruimte boven de trap. 'Daar hoeft u niet te komen, dat heb ik liever niet'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bree Tanners kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bree Tanners kamer.   Bree Tanners kamer. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bree Tanners kamer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bree Tanner
» Kamer van Laiza
» Kamer van Lin-Mae
» kamer van S.j.
» kamer van Elliot.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
vires in potentia :: RPG :: Kamers-
Ga naar: