vires in potentia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer Elliot 2

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:23 am

Kamer Elliot 2 Kleine_kamer_1bed
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:26 am

laiza kwam aan bij de laatste hut die ze moest controleren. Ze bonkte fors met haar vuist tegen de deur aan en opende hem daarna 'ik kom controleren' zei ze simpel en sloot de deur daar, het was hier vrij smal voor twee personen dus ze duwde Eliot Simpel op bed, vervolgens ging ze verder met controleren, ze keek in de kasten op planken en tafels, ook op en onder het bed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:30 am

'Wow, rustig aan. Ik heb niks te verbergen.' Zei hij en dacht even na voor de zekerheid of hij echt niks had te verbergen. Hij had wel een mes in zijn nachtlampje verstopt, omdat de lamp het toch niet meer deed had hij die er ook uitgedraaid. Elliot ging weer van zijn bed af en keek haar strak aan. 'Je hebt wel lef om zo met me in mijn eigen domein om te gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:35 am

Laiza keek naar hem, hij was groter dan haar en vast ook ouder, het enigste wat ze tegen hem kon doen is haar magie gebruiken maar dat wou ze nu niet doen 'ik heb opdracht gekregen om hier alles te controleren, als je niets te verbergen hebt heb je ook niets te vrezen' zei ze simpel en zocht vervolgens verder, alle bakjes die hij op zijn kamer had keek ze na, alle zakken in zijn broeken zelf in zijn schoenen keek ze of ze wat vond, als ze niet goed genoeg zocht en iemand anders vond later wel wat zat zei in de problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:40 am

'Ik verberg ook niets, maar ik vind het gewoon niet prettig dat je tussen mijn spullen door neust. Kun je niet beter wat nuttigs doen?' Zei hij en ging dichter bij haar staan. 'Wat nog dommer is is dat je in je eentje komt, dan kan helemaal niemand je dekken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:45 am

Laiza keek naar hem en rolde haar ogen 'dit is nuttig anders hoef ik het ook niet te doen, boven dien als je mij wat aan doet krijg je zware straffen' zei ze terwijl ze naar het raam liep en de vensterbank controleerde, nadat ze dat het gedaan deed ze de gordijnen dicht, en keek nog even rond. Ze had nu bijna alles al gehad. Ze liep naar het bed en ging op het randje zitten, vervolgens controleerde ze of hij niet aan de randen van het bed gedeelte had verstopt wat tegen de muur stond
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:48 am

Elliot zag dat ze steeds dichterbij zijn mes kwam en ging achter haar op het bed zitten. 'Maar wat als je het nou prettig vind wat ik je aandoe?' Zei hij en pakte haar bij haar kin. 'Dood ga ik hier toch wel.' Zei hij en drukte zijn lippen tegen die van haar. Dit was zelfs voor hem onverwacht, maar hij moest haar bij het mes weghouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:52 am

Laiza ogen werden goot toen zijn lippen die van haar raakte. ze draaide haar hoofd weg toen het kon en sloeg hem in zijn gezicht 'waar denk je dat je mee bezig bent!' riep ze naar hem terwijl ze haar mond afdeed, sukkel zoiets zomaar opeens doen, wat dacht hij wel niet, ze zuchten en ging maar verder met zoeken, ze was bijna klaar dus dan kon ze snel weg bij die griezel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:55 am

Elliot draaide zijn hoofd mee met haar slag en beet geïrriteerd op zijn wang. Hij greep hij bij haar keel en drukte haar tegen de muur. 'Ik denk dat jij wel weet wat ik denk.' Zei hij grijnzend en drukte zijn lippen weer op die van haar. Het kon hem nu ook niks meer schelen. Hij zat toch wel in de problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 10:58 am

Laiza slikte en keek hem aan, haar ogen waren weer groot toen zijn lippen weer die van haar raakte, ze zetten haar handen tegen zijn borstkas aan en probeerde hem weg te duwen, niet dat het veel effect had aangezien Elliot erg sterk was door zijn werk bij de smid maar, ze gaf de strijd niet zo snel op, waarom deed hij dit, niet uit liefde dat is zeker, verborg hij echt iets hier, en probeerde hij zo te voorkomen dat ze het vond, wat was het dan wel niet dat hij verstopte?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:01 am

Elliot trok zich heel rustig terug en grijnsde naar haar. 'Kom op, vind je dit nou zo erg?' Vroeg hij plagend en ging met zijn vrije hand over haar wang. 'Liever mij dan een oude man, toch?' Vroeg hij en grijnsde nog steeds naar haar. Eigenlijk vond hij dit best wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:04 am

Laiza keek naar hem 'waarom zou ik dit leuk vinden' mompelde ze terwijl ze haar gezicht weg draaiden toen hij met zijn hand langs haar wang ging 'wat verberg je?' vroeg ze vervolgens serieus, terwijl ze de situatie probeerde te negeren. Los kwam ze niet dus ze probeerde ook niet los te komen, toch moest ze weg zien te komen voordat er ergere dingen gebeurde dan een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:07 am

'Ik verberg niets. Ik onthul alleen mijn verlangens. Helaas kan ik door jou niet meer roken, dus moet ik wel een andere hobby zoeken.' Zei hij en legde zijn hand op haar zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:09 am

Laiza keek naar hem 'laat me los mens' mompelde ze. Ze keek weer weg van hem, waarom had ze de gordijnen gesloten, nu kon niemand de situatie zien en haar helpen, ze zuchten en keek wat rond voor een andere mogelijk heid om weg te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:12 am

Elliot drukte haar op het matras en grijnsde. 'Zoeieys heet karma, schatje.' Zei hij grijnzend en ging met zijn hand over haar bovenbeen. 'Helaad is jou karma niet zo gunstig.' Hij drukte zijn lippen weer op die van haar. Hij genoot best wel ban dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:18 am

Laiza dacht na, een rilling ging over haar rug heen door zijn aanrakingen 'hou op' mompelde ze terwijl ze hem van zich af wou duwen, wat moest ze niet, ze lag onder een gast van bijna 2 meter lang en erg gespierd. ze beet zacht op haar lip en keek hem niet aan 'blijf van me af' siste ze vervolgens terwijl ze zijn hand bij haar benen weg probeerde te krijgen door haar benen wat te schudden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:24 am

Elliot lachte even en schudde zijn hoofd. 'Je had nooit mijn sigaretten af moeten pakken of me moeten bedreigen. Dan vraag je gewoon om karma.' Zei hij weer grijnzend en pakte met een snelle beweging het mes uit zijn nachtlamp. Hij zette het tegen haar keel aan en maakte haar gulp los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:26 am

Laiza keek naar het mes en zuchten 'als je dit doet omdat je niet wilt dat ik dat me meeneem, stop dan en je mag dat miezerig mensen houder' zei ze vrij kalm, terwijl ze helemaal niet kalm was, haar hart ging tekeer, het leek wel of haar hard een twee-strijd ana het voeren was, haat/ liefde, liefde/ haat, hoe moest ze zich nu voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:29 am

'Zo makkelijk kom je hier niet mee weg.' Zei hij en beval haar toen. 'Pf je doet zelf je kleren uit, of ik doe het.' Hij hield het mes nog steeds op haar gericht maar nu kon ze een beetje bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:31 am

Laiza keek naar hem en rolde haar ogen, alsof zei zich uit ging kleden voor hem. ze ging wat rechter zitten en probeerde wat weg te kruipen. ze wou hier geen minuut langer blijven niet met zijn vieze ideeën in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:34 am

Elliot zette meteen het mes weer tegen haar keel. 'Was ik niet duidelijk? Of je kleed jezelf uit of ik snijd het kapot en dan moet je ook naakt door de gang.' Zei hij web keek haar streng aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:36 am

Laiza keek naar hem mes en vervolgens naar hem . Ze dacht na en zuchten kort, ze wou dit niet maar ze wou ook niet naakt terug naar haar eigen hut to lopen 'geef me dan wat ruimte sukkel' mompelde ze zacht terwijl nog steeds naar het mes keek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:38 am

Elliot stapte een klein stukje nar achter en bleef tussen haarden de deur staan. 'Goede keuze.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiza Mc-clain

Laiza Mc-clain


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 03-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de wereld :D

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:42 am

Laiza zuchten en deed haar laarzen uit, vervolgens haar broek, ze vouwden hem op en legde het langs haar laarzen vervolgens deed ze het topje uit en vouwde deze ook op, hij was vreselijk en hij kwam hier zeker iet zonder een mega zware straf van af. ze keek naar de vloer en deed verder niets uit, meer hoefde hij ook niet te zien dit was al te veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://a-new-hogwarts.webklik.nl/page/homepage
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Emptyvr mei 04, 2012 11:44 am

Elliot grijnsde en schudde zijn hoofd. 'Als je niet naakt wilt zijn voor iedereen, dan doe je nu alles uit.' Hij ging nu zo dood, maar dat maakte gem niet uit. Dan kon hij beter nog even en laatste geweldige avond hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer Elliot 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer Elliot 2   Kamer Elliot 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer Elliot 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kamer van Elliot.
» Kamer van Cimi
» Kamer van Darren
» kamer van S.j.
» Kamer van Lin-Mae

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
vires in potentia :: RPG :: Kamers-
Ga naar: