vires in potentia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Grote lounge

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptydo mei 17, 2012 10:34 am

Cimi dacht even na en zei toen twijfelend. 'Cimi, of vroeg je daar niet naar?' Ze wist het niet zeker, maar dacht dat hij maar haar naam vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 8:32 am

'Daar vroeg ik wel naar,'Antwoordde Kosey,'gefeliciteerd, je bent zo ongeveer de enige in dit hele gebouw die begreep wat ik zo ongeveer had gezegd.' Gefeliciteerd. Dat werd tijd. Er begreep iemand Frans. Oké, dit was officieel het eerste gesprek waarin hij amper Frans ging vertalen. Jippie. Waarom hij zo gemakkelijk te vermurwen was tot een gesprek - tegen alle regels in, waar hij, hallelujah, voor een keer had aan willen hadden. Had vast te maken met het feit dat Cimi geen blanke was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 10:40 am

'Nou moet je niet spontaan alleen Frans gaan praten. Ja, ik ken wat Frans, maar meer ook niet.' Zei ze en glimlachte. 'Ik ben vereerd om bijna de enige te zijn.' Hij wist niet half hoe grappig het had geklonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 2:47 am

'Dat doe ik sowieso,'Antwoordde Kosey,'meestal zijn ze me niet echt dankbaar.' Meestal? Ze vonden het niet eens kunnen dat hij praatte. Dus ja. Nu hij er over nadacht, zijn Engels was verschrikkelijk en Nederlands had hij ook slechts met vallen en opstaan geleerd. Dus als Frans erdoor klonk, vond hij dat nu niet bepaald zíjn fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 2:59 am

'Slimmerd.' Zei ze plagend en glimlachte naar hem. 'Maar, even serieus. Niet doen bij mij. Ik wil wel kunnen volgen waar het over gaat.' Zei ze nog steeds glimlachend. Eindelijk iemand die niet zo gedreven was om iedereen in dit gebouw te vermoorden. Nou, dat dacht ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 3:28 am

Als Kosey haar gedachten kon lezen, wat hij helaas niet kon, zou hij kunnen zeggen dat hij enkel de blanke mensen die hij absoluut haatte zou vermoorden. En dat waren er heel erg veel. Maar goed. Hij kon, tot zijn grote spijt, geen gedachten lezen, dus was Kosey zich van geen kwaad bewust. 'Ik kan best dingen in de goede taal, voor 'n keer, zeggen, hoor.' Beetje vertrouwen in deze man die altijd onverzorgd leek uit te zien, met zijn kroeshaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 5:00 am

'Dankje.' Zei Cimi en keek vluchtig een keer om haar heen. Voordat ze verder wou praten met deze dude wou ze eerst iets weten. 'Ken je maya's?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 6:22 am

Kosey krabde aan zijn hoofd. 'Dat was toch dat volkje met die kalender? Ik verwar ze altijd met de Inca's,'Antwoordde Kosey naar waarheid. Bestonden er geen Incamaya's? Buh, veel te ingewikkeld. Kosey ne sais pas, il ne s'est interessé. Il ne sais pas. Pourquoi interroge-elle? Dat wist hij niet eens. Oké, Kosey wist niet bijzonder veel, maar aan psychologie moest hij zich vooral niet wagen. Gedrag kon hij nu niet bepaald analyseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 9:54 am

Cimi keek hem verbaasd aan en zuchtte. 'Jij ook al.' Zei ze en ging weer zitten. 'Dat rare volkje met die kalender. Iedereen denkt dat. Een stom rot volkje.' mompelde ze geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 2:05 am

'Wat vind jij er dan van?'was Koseys vraag, in de hoop dat Cimi nu niet ging flippen als een teleurgestelde schizofreen. Hij dacht niet dat schizofrenen teleurstellen iemands hobby was, en als dat het wel was, vroeg hij zich af of die dan masochistisch was. Kon toch? Alleen kwam hij niet zoveel schizofrenen tegen. Hoe dan ook. Met een beetje geluk was Cimi dat niet en zou Elio geen grafschrift moeten verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 3:04 am

CImi keek naar de grond en probeerde rustig te blijven. 'Ik ven er een.' Zei ze zacht en liep weer naar haar kaarten. Ze legde ze netjes op een stapel en deed ze in haar tasje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 6:32 am

Dus ze bestonden nog. Leuk voor ze. Daar kon Kosey nul komma nul mee. Dat ze naar haar tafeltje zou normaal gezien het einde van het gesprek betekenen, maar waarschijnlijk was het die ene keer dat Kosey voluit kon praten - Dat had ze in ieder geval zélf gevraagd. Dus dat deed hij. Was het roekeloos? Zeker. 'Wat moet ik er me dan bij voorstellen?' Het was roekeloos, omdat hij geen flauw idee had wat kon en wat niet kon, bij Cimi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 8:16 am

Cimi draaide zich om en haalde haar schouders op. 'Ik weet het niet, misschien kon je eens beginnen met ze te respecteren.' Zei ze emotieloos. De blijdschap van net was nu volledig verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 8:42 am

'Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet deed. Ik ken de Maya's enkel niet goed, omdat ik me er nooit echt in heb geïnteresseerd.' Duidelijke reden. Maar het was dom. Oliedom om zoiets te zeggen. Hal-lo, hij was een soort van slaaf, had niets te zeggen. Domme Kosey. Jammer dat Koseys geweten en spijt altijd veel te laat kwam. Vandaar dat hij deze dingen nu totaal niet dacht en alleen maar geërgerd was door Cimi, gezien ze leek tegen te vallen. Had ze teveel blankenheid tegengekomen of wat? Ze reageerde precies zoals een blanke zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 8:48 am

'Nee Kosey, dat heb je nooit gezegd.' Ze gong voor hem staan en tikte hem beschuldigend op zijn borst. 'Maar je denkt net als iedereen hier. Je bent geen steek beter. Ik dacht dat je anders was, blijkbaar hebben de kaarten het niet altijd goed.' Zei ze en draaide zich om.


Sorry, geen zin in switchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 9:01 am

'Quelles cartes?'vroeg Kosey. Nee, geen zin in vertalen. Sommige dingen mocht ze ook zelf weten. Maar wélke kaarten? Waar had ze het over? Hij verwachtte geen antwoord en hij besloot weer verder te gaan stofzuigen. Immers, zijn dag mocht ook wel eindigen en die dag zou eindigen na dit werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyzo mei 20, 2012 9:13 am

Cimi liep gewoon door en plofte in haar kamer levenloos op bed. Ze dacht eindelijk een gelijke gevonden te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Emptyma mei 21, 2012 6:37 am

Poor Cimi. Like a Star @ heaven
__
En dus ging Kosey fijntjes verder met zijn fantastische werk van poetsen. Ah, nettoyer. Ce n'est pas son hobby, mais il faut nettoyer. Oui, il ne faut pas, mais il ne veux pas mourir. Feitelijk was dat een simpele samenvatting van waarom Kosey gehoorzaamde. Hij wou simpelweg niet dood. Tweeëntwintig was te jong om te sterven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote lounge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote lounge   Grote lounge - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote lounge
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kleine lounge

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
vires in potentia :: RPG :: Zitruimtes-
Ga naar: