vires in potentia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Badkamer voor iedereen ;P

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 4:04 am

Badkamer voor iedereen ;P Vb1
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 5:17 am

Desh liep in haar korte broekje en haar topje richting de badkamer die ze binnen stromde. Haar haren hingen zoals normaal weer netjes naar beneden. Zuchtend stapte ze naar binnnen en sloot ze de deur achter zich dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 5:35 am

Elliot rende naar de badkamer en hoorde dat er iemand binnen was. Fijn, hij wou net gaan douche. Hij klopte op de deur en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 5:37 am

Toen Desh door had dat iemand aan klopte liep ze zuchtend naar de deur toe, langzaam maakte ze hem open en zag ze dat het Varlow was. Ze gaf hem direct een knuffel en ze zei 'goedenavond'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 5:51 am

Elliot schrok van de knuffel en glimlachte toen. 'Ook leuk om jou te zien.' Zei hij en sloeg zijn arm om haar heen. 'alles goed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 5:53 am

'Als je die saaie mensen hier niet mee rekend die mij vervelen is alles goed. Met jou dan?' Vroeg ze met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:08 am

Elliot haalde zijn schouders op. 'Het kon beter, maar wat doe ze je dan?' Vroeg hij en keek haar vragend aan. Rustig duwde hij haar de badkamer in en deed met zijn been de deur dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:11 am

'Ze janken, stribbelen tegen als je eens een spuit hard in hun arm drukt. En ik mag niet meer roken' zei ze zuchtend. Ze glimlachte even toen hij de deur dicht deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:16 am

'Mijn koerier is te laat met haar sigaretten.' Zei hij en zuchtte. 'Wie vond het zo grappig om te flippen?' Vroeg hij nieuwsgierig en draaide haar een rondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:18 am

'Geen 1, Ă©Ă©n of ander donker meisje, ik heb der 2x aan toe een masker op moeten duwen. ' zei ze zuchtend. Ze keek hem aan en glimlachte ten slotte uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:31 am

'Hoe durft ze je zo te irriteren.' Zei hij en grijnsde naar haar. Eigenlijk wou hij nog gaan douche maar dit is leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 6:34 am

'hoe denk je van een gezamelijk bad, ik heb zin in vermaak' zei Desh verveelt tegen Elliot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 8:44 am

'Zo'n aanbod kan ik toch niet afstaan.' Zei hij en grijnsde naar haar. 'Laat dat bad maar vast volstromen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 7:51 pm

Desh haar glimlach werd groter terwijl ze naar het bad toe liep en hem aan zette. 'Natuurlijk kan je zo'n bod niet afslaan' zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 06, 2012 8:56 pm

Elliot glimlachte en kuste haar op haar wang. 'Je kent me nu al te goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyma mei 07, 2012 3:40 am

Met een glimlachje legde Desh haar handen vervolgens op Elliots schouders. 'Dan heb je geluk' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyma mei 07, 2012 9:28 am

'Ooh? Heb ik dat?' Vroeg hij En kietelde haar zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 4:53 am

'Niet kietelen' zei Desh terwijl ze zachtjes lachde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 6:10 am

'Kan Deshje daar nog steeds niet tegen?' Vroeg hij en kietelde haar nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 6:19 am

'Alsjeblieft kap met die bijnaam, daar heb ik een hekel aan en kap ook met me kietelen' zei ze lachend, ze probeerde het sireus te zeggen maar dat lukte haar niet door hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 6:31 am

Elliot hield al op en glimlachte. 'Vind je het zo erg als ik Deshje zeg?' Vroeg hij plagend. Want hij was nou eenmaal groter dan zij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 6:34 am

Desh trok een sireus gezicht die al snel weer door haar lach werd verbroken. 'omdat jij het bent mag het' zei ze ten slotte lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptydi mei 08, 2012 8:05 am

'Ik voel me vereerd.' Zei hij en boog voor haar. 'Wat bent u toch een edele dame.' Hij plaagde haar maar een beetje, maar dat was wel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desh

Desh


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 05-05-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyvr mei 11, 2012 2:19 am

Desh moest even lachen om zijn woorden. Ze vond het niet erg om geplaafd te worden, vooral niet door hem. Zachtjes gaf ze een kus op zijn wang. Ook plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 29-04-12

Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Emptyzo mei 13, 2012 6:40 am

Elliot glimlachte en speelde met een plukje van haar haren. 'Dus Deshje, laten we maar eens gaan badderen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Badkamer voor iedereen ;P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badkamer voor iedereen ;P   Badkamer voor iedereen ;P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Badkamer voor iedereen ;P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» IEDEREEN? ALSJEBLIEFT ANTWOORD.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
vires in potentia :: RPG :: Kamers-
Ga naar: