vires in potentia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kosey Nkondo

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 3:35 am

Volledige naam: Kosey Nkondo
Roepnaam/bijnaam: Kosey
Leeftijd: 22
Geboorteplaats: Zuid-Afrika.
Geslacht: Mannelijk.
Kracht: Krachtloos.
Taak: Kamers schoonmaken.

Afkomst: Hij komt oorspronkelijk uit Zuid-Afrika, dat is een land, hoera, maar hij is geïmmigreerd naar Frankrijk toen hij vijf jaar was.
Familie: Geen ongevallen. Gewoon hij, zijn ouders en zijn twee jongere broers.
Verleden: Dit is een gemakkelijke. Kosey immigreerde naar Frankrijk. Gezien hij al Frans sprak, was dat niet echt een probleem. Daar werd hij gewoon een beetje raar bekeken, wat Kosey irriteerde. Toen hij een keer, op zijn dertiende, werd aangevallen door een groep racistische jongeren was het genoeg voor Kosey. Hij ontwikkelde een afkeer voor blanken. Ze waren allemaal dezelfde racistische mensen! Misschien werd hij zelf racistisch, maar ze hadden het er wel zelf naar gemaakt. Vond hij. Goed, als je meerdere keren wordt aangevallen, puur omdat je geen blanke bent, begint dat te steken. Kosey ontwikkelde nu eenmaal een gloeiende hekel aan blanken en die heeft hij nog altijd. Einde verhaal. Doei doei.

Lengte: 1.82 m
Omschrijving haar: Donker kroeshaar. Moeilijk om door te kammen, maar dat is nu niet bepaald Koseys hobby. Ik zou niet verwachten dat het makkelijk is om door te krioelen. Niet dat Kosey dat van iedereen leuk vind, trouwens.
Omschrijving ogen: Donkerbruine ogen. Gewoon. Gemiddelde ogen.
Bouw van het lichaam: Kosey is pezig gebouwd. Wat valt er nog meer te vertellen? Mager is ‘ie niet. Een wasbordje of six-pack heeft ‘ie ook niet. Te lui voor. Een six-pack bier vind je echter wel eens in het handbereik van Kosey. Maar dat hoeft hier niet te staan. Eh.
Andere uiterlijke kenmerken: Laten we het kort houden: snorretje, baardje, tatoeage waar er geen verhaal achter zit, een bril, gezien hij een sterkte van -2.3 heeft.

Karakter: Kosey is een vrolijke jongeman. Hij is op heel veel plaatsen op zijn gemak. Niet overal. Maar wel vaak. Ook bij blanken. Oké, hij zal nog wel beleefd tegen blanken doen en zo. Hij zal een verdwaalde blanke nog wel de weg wijzen of zo, maar vrienden wordt hij niet met blanken. Hij vertrouwt ze gewoonweg niet. En nog zulke dingen. Maar dit geheel terzijde. Hij was dus vrolijk. Optimisme is een onvermijdelijk gevolg hiervan. Kom je niet vanaf. Maar goed. Vrolijk. Optimistisch. Sociaal ook. Eigenlijk heeft Kosey niet zo ongelooflijk veel talenten. Hij is gewoon het zonnetje in huis. Oh, inside joke! Hoe dan ook. Vrolijk. Optimistisch. Sociaal. Kosey gaat graag met mensen om en hij zal snel op iemand afstappen, ondanks dat hij diegene nog nooit heeft gezien. Gewoon. Omdat Kosey zichzelf ongelooflijk hard verveelt als ‘ie alleen is. Vrolijk. Optimistisch. Sociaal. Maar eigenlijk is hij ook van de soort die alles en iedereen met een lach bekijkt. Buiten blanken dan. Maar toch. Hij is niet echt iemand om bij de pakken neer te zitten. Hij zou eerder zeggen dat hij op zoek naar een ander pak ging zoeken, omdat de pakken al bezet waren. En dan grinniken omdat die ongelooflijk flauw waren. Maar dat deed hij. Zulke dingen. Dingen met humor, al dan niet goede, bekijken. Vrolijk. Optimistisch. Sociaal. Al dan niet goede humor. Maar ook rusteloosheid. Hij is rusteloos, om het met dat mooie woord te zeggen. Of gemakkelijker gezegd: Kosey heeft de neiging duizend en één dingen te doen, als hij maar niet moet stilzitten. Ongeduld. Zet hem een uur in een wachtzaal, hij heeft alles en nog wat gedaan waarvan je niet eens wist dat je het kon doen. Puur omdat hij zich na twee minuten niets doen al verveelt. Na een minuut trouwens ook. Een halve minuut niets doen is ook een reden om zich te gaan vervelen. En wat hebben we nog? Ah, haatdragend! Het is niet dat Kosey bij “Je bent een oelewapper!” al uit zijn slof schiet en je een “klap op je muil” verkoopt, maar als je ’t meermaals doet, onthoudt Kosey dat wel. Hij vergeeft niet. Niet vaak in elk geval. Oké. Een stuk trager bij blanken, maar over het algemeen is Kosey gewoon haatdragend.

Passies: Leuk soort onzin uitkramen, vrije tijd spenderen, op welke manier dan ook. En pizza.
Afkeer: Blanken. Duh.
Relaties: Laten we eerlijk zijn. Kosey is nog veel te speels om zich te settelen, dus verwacht geen relaties van twintig maanden. Dus nee, een relatie heeft hij niet, en veel zin heeft hij daar ook niet in.
Angsten: Altijd onderdanig zijn. Het is niet dat Kosey egocentrisch is, maar hij is eigenlijk bang om àltijd aan iedereen onderdanig te zijn. Niet meer dan een naamloze dienaar te zijn. Uitschot. ’t Afval van de straat. Nee, daar is Kosey bang voor.
Talenten: Geschiedenis door elkaar halen, namen onthouden.
Zwakheden: Gefocust blijven op één ding, plotse overhoringen, geschiedenis.

Overig: Kosey heeft een verschríkkelijk accent als ‘ie Engels praat. In Frans is ‘ie een stuk beter. Het Franse accent klinkt duidelijk door in ’t Engels.
Plaatje:

Spoiler:
(Ik heb de Algemene Regels gelezen.)


Laatst aangepast door Kosey op ma apr 30, 2012 4:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cimi
Admin
Cimi


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 3:43 am

Goedgekeurd Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viresinpotentia.actieforum.com
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 4:47 am

Jou Kosey is lelijk en tot gelijk ook wel aardig knap O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 4:58 am

Niet iedereen in een RPG moet bloedmooi zijn, ja. Nu kan Bree met haar vriendinnetjes discussiëren of Kosey nu knap is of niet. Kan ik lachen. Ik zorg gratis en voor niets voor leuke gespreksonderwerpen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 5:00 am

Kosey schreef:
Niet iedereen in een RPG moet bloedmooi zijn, ja. Nu kan Bree met haar vriendinnetjes discussiëren of Kosey nu knap is of niet. Kan ik lachen. Ik zorg gratis en voor niets voor leuke gespreksonderwerpen! Very Happy

HAHAHA, bree is anders ook niet de knapste hoor >.< ze apart maar dan nog, bree is geen meisje die daar over roddelt of wat dan ook. Dat kun je vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kosey

Kosey


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 5:37 am

Bree schreef:
Kosey schreef:
Niet iedereen in een RPG moet bloedmooi zijn, ja. Nu kan Bree met haar vriendinnetjes discussiëren of Kosey nu knap is of niet. Kan ik lachen. Ik zorg gratis en voor niets voor leuke gespreksonderwerpen! Very Happy

HAHAHA, bree is anders ook niet de knapste hoor >.< ze apart maar dan nog, bree is geen meisje die daar over roddelt of wat dan ook. Dat kun je vergeten.

Jammer. Daar gaat mijn "AND THE SHOW BEGINS!"-moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bree

Bree


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 29-04-12

Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Emptyma apr 30, 2012 6:09 am

Kosey schreef:
Bree schreef:
Kosey schreef:
Niet iedereen in een RPG moet bloedmooi zijn, ja. Nu kan Bree met haar vriendinnetjes discussiëren of Kosey nu knap is of niet. Kan ik lachen. Ik zorg gratis en voor niets voor leuke gespreksonderwerpen! Very Happy

HAHAHA, bree is anders ook niet de knapste hoor >.< ze apart maar dan nog, bree is geen meisje die daar over roddelt of wat dan ook. Dat kun je vergeten.

Jammer. Daar gaat mijn "AND THE SHOW BEGINS!"-moment.

hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kosey Nkondo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kosey Nkondo   Kosey Nkondo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kosey Nkondo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kosey aka Cosy aka Bijnaamverzinner aka Kamerschoonmaker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
vires in potentia :: Informatie :: Inschrijvingen-
Ga naar: